Forum Serial - Serial - "Czy boisz się ciemności?"
Forum fanów serialu Czy boisz się ciemności?

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

handschoenen look

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Serial - "Czy boisz się ciemności?" Strona Główna -> Do nowych userów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Melissa
Kadet
Kadet

PostWysłany: Pią Maj 22, 2020 09:16    Temat postu: handschoenen look Odpowiedz z cytatem

Dit is handschoenen look fascinerend! Ik wist van de rantsoenering, maar had geen idee hoe het werkte. Ik weet wel dat toen prinses (nu koningin) Elizabeth verloofd was, veel mensen haar coupons stuurden voor haar trouwjurk! Ik heb ook gehoord dat toen Don Bradman en het Aussie-cricketteam vlak na de oorlog naar Engeland gingen, ze melding maakten van 'korte rantsoenen' en hoe moeilijk het was om goed te spelen op het beperkte voedsel dat ze hadden. Ik hoop dat het daar nooit meer op komt.

Ina pleit onvermoeibaar voor haar klanten en ontgint hun persoonlijke verhalen om beter te begrijpen waarom ze werden gearresteerd of veroordeeld. Ze doet er ook alles aan om ervoor te zorgen dat klanten begrijpen welke rechtsmiddelen worden gebruikt en waarom. Ina is de eerste die toegeeft dat het helpen van mensen bij het latex handschoenen overwinnen van strafbladbarrières soms betekent dat ze meerdere hoeden moeten dragen - allemaal tegelijk. Meestal draagt Ina haar advocatenhoed. Op andere momenten is Ina te vinden met een loopbaanadviseur, een baanzoeker, een therapeut of een hoed voor een vriend.

Eerst een vergeten, slecht onderhouden werkhandschoenen doos in Rusland, dan naar het VK, van daar naar Syrië, van daar naar Frankrijk, van daar naar China en van daar naar de VS. De administratieve rompslomp zou lang genoeg zijn om zich tot de maan uit te strekken, als culturele en nationalistische conflicten überhaupt kunnen worden vermeden. Het maakt elk onderzoek praktisch onmogelijk, vooral als daarnaast de logs na elke handeling worden verwijderd. Met de opkomst van botnetten en drive-by-infecties is dit niet moeilijk en nu nog minder. Tien jaar geleden zou elke host nauwgezet en tijdrovend moeten verwarmde handschoenen zijn gericht en individueel gehackt.

Dit brengt me ook bij het volgende probleem met deze naïeve interpretatie van cybersecurity-gebeurtenissen. Het impliceert een overtuiging dat China de enige, of op zijn minst de meest actieve speler op het wereldtoneel is. Er is voldoende bewijs om te bewijzen dat China cyberspionage gebruikt, daar bestaat geen twijfel over. Maar de stuxnet-aanval was de eerste daad van daadwerkelijke door de staat gesponsorde sabotage van infrastructuur. Het precedent was, tot onze grote morele schade, niet door hen bepaald.

Deze verschuiving zal niet van korte duur zijn, we hebben het over meerdere decennia, niet over jaren. Het is niet meer dan normaal dat China, de huidige leidende hardloper in deze marathon en de meest imposante uitdager van de westerse hegemonie, een gevoel van angst en wantrouwen in de huidige westerse tijdgeest zou wekken. Het oosten speelt niet volgens dezelfde regels als het westen, vooral niet in zaken, en ons vermogen om onze eisen op te leggen om volgens onze normen en in ons belang te spelen, neemt nitril handschoenen af.

De rol van de informatiebeveiligingsprofessional zal inderdaad veranderen, zoals velen voorspellen. Maar ik zie dit niet als een stap in de richting van nauwere bedrijfsintegratie of als zakelijke enablers, hoewel ze de bedrijven die ze bedienen veel beter moeten begrijpen dan nu vaak het geval is. Het zal een stap zijn in de richting van een passender paradigma, een model dat de realiteit op de grond weerspiegelt in de volgorde die door de tijd zal ontstaan. Bedrijven zullen erop vertrouwen dat hun beveiligingspersoneel hen beschermt en begeleidt, niet op het gebied van zakendoen, maar op het gebied van veilig zakendoen.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Wysłany: Pią Maj 22, 2020 09:16    Temat postu:

Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Serial - "Czy boisz się ciemności?" Strona Główna -> Do nowych userów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: